niedziela, 11 listopada 2012

young and naive still

za namową kilku osób zaczynam po raz enty. przez ostatnie kilka miesięcy nie fotografowałam szczególnie intensywnie, ale też nie mogę powiedzieć, żebym stała w miejscu. nowa szkoła daje nowe możliwości - mam za sobą, całkiem udane, warsztaty fotografii otworkowej w Zakopanem. przywiozłam parę nowych pomysłów i inspiracji. szkoda tylko że choruję na chroniczny brak czasu, a moje umiejętności organizacyjne są na tak samo żałosnym poziomie jak wcześniej ;) anyways, jestem otwarta i chętna do działania.
w wakacje uskuteczniłam kilka sesji, a przede wszystkim odkryłam nowe modelki, z którymi chętnie nawiążę dalszą współpracę, ale o tym później :) wszystkie zainteresowane tworzeniem ze mną dziewczyny (chłopców też, czemu nie<;) zapraszam TU i TU 
żeby nie być gołosłowną, na dobry kolejny start sesja z Magdą, Izą i Mariolą. miejsce do którego przymierzałam się od dawna i myślę, ze nie wykorzystałam jego potencjału do końca :) pogoda była dość specyficzna, ale przy takich modelkach praca to sama przyjemność :)

2 komentarze: